Vanzarile medii ale principalelor ziare tabloide din Romania au scazut cu 96.500 de exemplare pe editie in intervalul iulie-septembrie 2010, fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit ultimelor rezultate BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor), citate de Pagina de Media.
Cea mai mare scadere, de 60.200 de exemplare, a fost inregistrata de ziarul Libertatea. Cu toate acestea, tabloidul editat de Ringier s-a mentinut pe pozitia a doua ca vanzari (126.500), dupa Click (193.200).
In ciuda scaderilor semnificative, topul ziarelor cotidiente este in continuare condus de tabloidele Click si Libertatea.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro