Vanzarile medii ale principalelor ziare tabloide din Romania au scazut cu 96.500 de exemplare pe editie in intervalul iulie-septembrie 2010, fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit ultimelor rezultate BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor), citate de Pagina de Media.
Cea mai mare scadere, de 60.200 de exemplare, a fost inregistrata de ziarul Libertatea. Cu toate acestea, tabloidul editat de Ringier s-a mentinut pe pozitia a doua ca vanzari (126.500), dupa Click (193.200).
In ciuda scaderilor semnificative, topul ziarelor cotidiente este in continuare condus de tabloidele Click si Libertatea.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro