In fiecare zi, circa 100.000 de ziare de scandal "nu-si mai gasesc cumparator", scrie Pagina de Media.

Vanzarile medii ale principalelor ziare tabloide din Romania au scazut cu 96.500 de exemplare pe editie in intervalul iulie-septembrie 2010, fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit ultimelor rezultate BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor), citate de Pagina de Media.

Cea mai mare scadere, de 60.200 de exemplare, a fost inregistrata de ziarul Libertatea. Cu toate acestea, tabloidul editat de Ringier s-a mentinut pe pozitia a doua ca vanzari (126.500), dupa Click (193.200).

In ciuda scaderilor semnificative, topul ziarelor cotidiente este in continuare condus de tabloidele Click si Libertatea.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.