Zynga, compania care face jocurile sociale de pe Facebook, a incheiat un parteneriat pentru 24 de ore cu Dreamworks. Cele doua companii au promovat pe data de 4/11 animatia “Megamind”, care urma sa fie lansata a doua zi in cinematografele din SUA.
“Megamind” a fost astfel primul film promovat prin cadrul jocului Farmville. Cei circa 17 milioane de useri ai Farmville s-au invecinat timp de o zi cu “Mega-Farm”, propria ferma a animatiei “Megamind”. Pe langa diferite bonusuri primite, vizitatorii aveau parte astfel de o semi-experienta cu filmul. Probabil ca investitia intr-o astfel de campanie de publicitate va merita, avand in vedere ca filmul se asteapta sa fie pe primul loc in Box Office.

Eu nu cred ca voi ajunge la cinema, insa sunt convins ca, mai ales in SUA, nu sunt multi care sa nu fi auzit de animatie, scrie Victor Gavril pe blogul sau, publicatie recomandata de BlogWay. De altfel cei de la Dreamworks nu au omis nici alte retele sociale din campania lor, pe Twitter animatia fiind cea de-a doua cea mai “ciripita” productie cinematografica dupa “For Colored Girls”.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.