Pe 8 decembrie, in clubul The Silver Church, dam startul la Media Night`10, cel mai inedit eveniment media al anului.

Media Night`10 isi propune sa puna in contact tinerii pasionati de media cu profesionistii din cele mai cunoscute redactii si agentii de PR si advertising.

Astfel, intr-un cadru informal, acestia vor avea ocazia sa creeze legaturi si sa petreaca impreuna pana dimineata. In plus, institutiile media invitate vor lansa diferite provocari originale, care sa puna la incercare latura creativa a novicilor. Castigatorii vor fi recompensati cu vizite in redactii, participari in diferite proiecte sau alte premii nascocite de profesionisti.

Media Night`10 va avea trei momente cheie.

  • Pentru inceput, tinerii vor putea sa socializeze cu invitatii din profesie, in cadrul unui cocktail ce va face incalzirea pentru petrecere. Astfel, vor avea ocazia perfecta sa culeaga cateva sfaturi si trucuri utile, direct de la sursa.
  • Concursul Fresh Rating Star va gasi cea mai proaspata aparitie in domeniu, cel mai vanat viitor comunicator. Concurentii, studenti ai Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, vor fi supusi unor probe neconventionale, dar distractive, pe care fiecare profesionist le-a avut de trecut de-a lungul carierei.
  • After-party-ul va renunta definitiv la etichete, pentru o petrecere in care nu se va tine cont de gradul de specializare.

ASJC – YouthPress Romania a transformat un bal de boboci clasic in Media Night, un concept proaspat, nonconformist, prin care a faciliteaza legatura dintre studentii FJSC si profesionisti media. 2010 este al treilea an in care ne distantam de clasicele evenimente pentru boboci, Media Night fiind interesant atat pentru studenti, cat si pentru comunicatori.

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.