Incepand cu 1 octombrie 2010, Onlinesport.ro se alatura portofoliului InternetCorp. Astfel, InternetCorp devine singurul reprezentant in piata de publicitate al Onlinesport.ro, primul site independent de sport din Romania.
Cu peste 240.000 de utilizatori unici si patru milioane de afisari, conform cifrelor BRAT, publicate in cadrul Studiului de Audienta si Trafic Internet pe luna septembrie 2010, Onlinesport.ro ocupa pozitia a patra in topul site-urilor de sport din Romania, fiind totodata singurul proiect independendent monitorizat de BRAT pe acest segment. Forumul Onlinesport.ro este una din cele mai puternice comunitati a fanilor sportului din Romania, cu peste 50.000 de membri inregistrati si peste 3.000.000 de mesaje scrise. Onlinesport.ro a construit in timp un public pasionat, echilibrat, cunoscator al mediului online, dinamic, alert si care apreciaza serviciile unui site independent de sport, care sa ofere interactivitate si calitate editoriala.


  • “Internetcorp m-a atras prin siteurile foarte bune pe care le detine sau reprezinta. Propunerea de a face parte cu onlinesport.ro din aceasta lista m-a onorat si atras de la inceput, stiind si vazand ca Internetcorp are o echipa dinamica, puternica, a carei proiecte si rezultate sunt vizibile. Sunt sigur ca Onlinesport.ro va fi prezentat si reprezentat pe piata interna cu toate fortele. Internetcorp este un publisher independent cu un portofoliu puternic, Onlinesport.ro este un site independent foarte bun, deci reteta nu poate fi decat castigatoare pentru o colaborare de succes”, declara Vadim Cusnarencu, CEO si fondator Onlinesport.ro.



  • "Prin intrarea Onlinesport.ro in portofoliul site-urilor reprezentate de catre InternetCorp acoperim si segmentul de sport, o nisa pe care pana la momentul de fata nu ne-am concentrat din punct de vedere editorial sau de business dar care s-a dezvoltat mult in ultima perioada, atat din punct de vedere al audientei cat si din cel al bugetelor de publicitate atrase. Chiar daca suntem un publisher si nu o regie de publicitate online, avem incredere ca echipa noastra de client service poate reprezenta mai bine interesele Onlinesport.ro, maximizandu-le potentialele venituri si permitandu-le sa se concentreze pe dezvoltare. Asa cum s-a vazut si in cazul AvocatNet.ro, pe care ii reprezentam de 3 luni, apartenenta la o “familie” care numara pana in 10-20 de proiecte, toate de top, cu brand si audienta, poate aduce beneficii mai mari decat prezenta in rate-card-ul unui furnizor cu sute de site-uri in portofoliu", a declarat Mihai Seceleanu, CEO InternetCorp.


Citeste integral articolul pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.