Borsec, Dacia si Pro TV conduc clasamentul celor mai puternice branduri romanesti, potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz.

Cercetarea are la baza un studiu calitativ, realizat prin intermediul a 20 de interviuri in profunzime cu persoane in varsta de 18 pana la 45 de ani, si unul cantitativ, realizat prin1.314 interviuri telefonice.

Clasamentul rezultat in urma cercetarii este condus de apa minerala Borsec, perceputa ca o marca ce si-a pastrat calitatea de-a lungul timpului si a reusit sa se impuna prin seriozitate. Boresc e imbuteliata de compania romaneasca Romaqua Group.

  • Pe locul al doilea se afla Dacia – o marca familiara, populara si adaptabila dorintei de a reusi. Dacia e un brand aflat la “a doua tinerete”, dupa infuzia de capital, know how si design facuta de Renault.
  • Pro TV, ocupantul locului trei, este, potrivit cercetarii, un brand profesionist, modern, “fresh”, in pas cu timpurile. Este o televiziune care s-a mentinut constanta in ceea ce priveste calitatea, dar mereu surprinzatoare in manifestari. Pro TV este parte a grupului de presa Central European Media Enterprises.
  • Pe pozitia a patra se claseaza brandul de apa minerala Dorna, detinut de Coca-Cola Romania. Dorna este perceputa ca o marca mai indrazneata, pozitionata in ton cu lumea moderna.
  • Ciocolata Poiana, un brand al Kraft Foods Romania, s-a impus prin constanta sa de-a lungul timpului, serioasa si de incredere in ceea ce priveste calitatea produsului.
Citeste integral topul celor mai puternice branduri romanesti pe wall-street.

"Am realizat acest studiu pentru ca brandurile romanesti merita mai multa atentie si pentru ca exista un potential extraordinar, neexploatat inca” spune Marta Usurelu, redactor sef Biz, conform unui comunicat de presa remis redactiei.

Studiul Unlock Market Research a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.

„Marcile romanesti au nevoie de o confirmare a valorii lor pentru a fi motivate sa continue. Noi toti avem de invatat din povestile lor. ” ne spune Adina Vlad, Managing Partner Unlock.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.