Ca noutate pe piata audiovizualului, Partener TV se axeaza in primul rand pe piata imobiliara, piata auto, pe oportunitati de afaceri, dezbateri pe teme economice si de integrare. In ceea ce priveste publicul-tinta, Partener TV si-a propus ca target publicul mediu si peste mediu. Partener TV propune o grila de programe care nu intentioneaza doar o informare corecta a telespectatorului, ci si formarea unui anume tip de simt al identificarii echilibrului dintre pretul produsului si calitatea lui, dintre fiabilitatea si designul sau.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro