Business12 Noiembrie 2004de Florina Zainescu

Lectura de un minut

Compania Coca-Cola Hellenic Bottling Company (CCHBC), al treilea mare imbuteliator mondial de bauturi Coca-Cola, a obtinut, in primele noua luni, un profit net de 178,1 milioane euro, in crestere cu 34% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Vanzarile CCHBC, care deserveste 26 de piete cu o populatie totala de peste 500 milioane de persoane, s-au ridicat la 1,085 miliarde de unitati. "Evidentiem performantele inregistrate pe pietele din tarile in curs de dezvoltare, in special in Romania si Rusia, unde si vanzarile, si profitul au crescut in mod consistent", se arata intr-un comunicat de presa. Cresterea vanzarilor din Romania s-a datorat, in principal, comertului cu apa minerala si plata Dorna, Izvorul Alb si Poiana Negri.

EVOLUTIE.In trimestrul al treilea, profitul net al grupului a crescut cu 10% fata de aceeasi perioada a anului precedent, la 93,1 milioane euro, dar a scazut cu 4,2% fata de trimestrul anterior, in pricipal din cauza cresterii preturilor zaharului, a vremii nefavorabile si a numarului redus de turisti care a vizitat Italia si Spania. Compania a indicat ca avansul profitului se datoreaza, de asemenea, reducerii impozitelor pe unele piete si evolutiei favorabile a cursului de schimb.

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.