Inscrierile in competitie pentru cea de-a saptea editie a Effie Romania s-au incheiat. Anul acesta, cele 48 de campanii au fost inscrise de catre 20 de agentii, respectiv companii.
Castigatorii premiilor Effie vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc joi, 10 iunie, incepand cu orele 19:00, la Opera Romana. Gazdele festivitatii de premiere vor fi, ca in fiecare an, IAA Romania (International Advertising Association), UAPR (Uniunea Agenţiilor de Publicitate din Romania), organizatorii Premiilor Effie Romania. Dupa Gala de premiere, castigatorii vor putea fi sarbatoriti in cadrul unui after party la Club Tribute, de la ora 22:00.

Invitatiile la Gala Effie 2010 pot fi procurate de la sediu IAA. Costul unei participari la festivitatea de premiere este de 300 lei+TVA/persoana pentru membrii IAA/UAPR si 400 lei+TVA/persoana pentru non-membri. In plus, in acest an, agentiile care achizitioneaza 10 invitatii vor plati numai 8.

Pe 8 iunie 2010, la sediul IAA, James Miller, Head of International Planning, AMV BBDO, presedintele juriului Effie 2010 va sustine un seminar-ul “The Future of Effective Communications”. In cadrul acestui seminar se va discuta despre modul in care asteptarile vizavi de eficienta si masurarea acesteia se schimba in contextul comunicarii actuale, folosind diverse exemple de publicitate eficienta. Participarea la acest seminar (in limita locurilor disponibile) este inclusa in pretul invitatiei pentru Gala Effie 2010.

Premiile Effie reprezinta un eveniment unde intreaga industrie de advertising se intalneste intr-un punct comun: cel al eficientei in materie de rezultate. Effie reuneste cele mai recunoscute agentii din bransa, clientii si researcherii pentru a celebra eficienta colaborarii, tradusa in cifrele de vanzare.

Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat, pentru al patrulea an consecutiv, de agentia Millenium Communications.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.