Producatorul de placi ceramice Cesarom, filiala locala a grupului austriac Lasselsberger, are in plan in acest an lansarea exporturilor in Serbia, Republica Moldova, Iran, Irak si Africa de Sud, dar si intensificarea prezentei in Bulgaria si Grecia.

Cesarom estimeaza ca in acest an va comercializa pe piata din Bulgaria produse in valoare de 1 milion de euro, aproximativ 50% din totalul exporturilor. Compania mizeaza pentru anul in curs pe exporturi de aproximativ 2 milioane de euro, anunta compania intr-un comunicat.

Producatorul de placi ceramice are in plan participarea companiei, in perioada imediat urmatoare, la targurile de profil din Statele Unite ale Americii si China, iar pe termen mediu Cesarom are in plan trimiterea produselor proprii si in tari din Europa, precum Franta si Germania.

In ceea ce priveste piata bulgareasca a placilor ceramice, directorul general al Cesarom considera ca aceasta are o valoare mult mai mica fata de cea autohtona, insa, cu toate acestea, consumul per capita este mai ridicat. „Piata din Bulgaria este mult mai mica, atat valoric cat si ca volum, insa este o piata pe care vom putea intra usor datorita spijinului pe care il avem din partea retailerilor de tip Do-It-Yourself”, a declarat Morath (foto).

Cesarom are in plan majorarea exporturilor la 5% din cifra de afaceri estimata la 38,5 milioane de euro. In 2009 exporturile companiei au avut o valoare de 350.000 de euro, echivalentul a 1% din cifra de afaceri de 35 milioane de euro.

Cesarom este unul dintre cele mai vechi branduri de pe piata din Romania, avand o traditie de peste 40 de ani. Compania a devenit, incepand cu 2004, membru al grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai mari producatori europeni si mondiali de placi ceramice (gresie, faianta, decoruri).


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.