Un brand de lux trebuie sa intre in contact cu clientii, fie ca sunt fideli, ocazionali sau potentiali.

Acesta este doar unul din sfaturile date de Andreea Ionescu, specialist in marketing si branding, care a lucrat pentru Connex, Metro, A&D Pharma si este cunoscuta pentru construirea si promovarea brandului L`Occitane in Romania.

Creeaza o ocazie de cumparare

Vremea in care reclamele TV reprezentau principala sursa de informare, de atragere si de persuasiune a publicului catre un anumit brand s-a incheiat demult, considera Andreea Ionescu (foto), Brand Maker si managing partener la ConsultWare.

Fii sigur ca ai o locatie potrivita

Locatia este esentiala in cazul monobrand-urilor sau multibrand-urilor de lux, atat in ceea ce priveste zona orasului in care este amplasat, cat si design-ul.

Citeste articolul integral pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.