In urma cu 15 ani, Oriflame intra pe piata locala de cosmetice, avand un manager roman la carma afacerii. Acelasi manager a crescut business-ul de cosmetice pana la valoarea de 33 mil. euro in 2009. Monica Tatoiu se desparte de Oriflame Romania cu un singur regret - ca nu a reusit sa deschida un centru regional la Bucuresti - insa plina de invataminte.

In februarie 2009, in plina criza economica, Monica Tatoiu declara ca isi amana plecarea de la conducerea Oriflame Romania pentru finalul acestui an. Tot atunci inainta ideea potrivit careia succesorul sau va fi o persoana din cadrul subsidiarei locale a producatorului suedez. Compania-mama a decis insa sa o aduca pe Marinova Pavlina la sefia Oriflame Romania, aceasta avand de asemenea o experienta de 15 ani in cadrul grupului.

Colaborarea Monicai Tatoiu cu Oriflame, s-a incheiat pe 31 martie 2010, "deoarece s-a ivit o oportunitate care se potriveste ca o manusa cu Monica Tatoiu de astazi", dupa cum a declarat aceasta pentru Wall-Street.ro intr-un interviu. Insa implicarea doamnei Tatoiu in activitatea Oriflame Romania nu se va incheia, deoarece ea v-a fi la fel de atenta precum "ar trebui sa fie o mama de baiat dupa nunta fiului".

Retail jobs

"Sprijin deinteresat pana la final", a declarat Tatoiu, care a adaugat ca experienta de 15 ani de Oriflame este precum "o calatorie plina de invataminte impreuna cu cu oameni foarte speciali".

"Am invatat cat in 100 de facultati. Mi-am descoperit calitati la care nu ma gandeam. Brandul Monica Tatoiu n-ar fi existat fara Oriflame si fara Monica Tatoiu, fara falsa modestie, Oriflame ar fi fost altceva", a explicat fostul manager al Oriflame Romania.

Interviul cu Monica Tatoiu
il gastiti integral pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.