In perioada 23-27 noiembrie 2009 a avut loc cea de-a opta editie a trade-show-ului Zilele Biz, cel mai mare eveniment business-to-business din Romania, eveniment organizat de revista Biz la Hotel Howard Johnson Bucuresti.

Eveniment de referinta in mediul business romanesc, Zilele Biz a reunit peste 1400 de manageri si antreprenori de top si mai mult de 100 de speakeri intr-un maraton de 5 zile care s-au adresat fiecare cate unui domeniu de business: 23 noiembrie - Antreprenoriat, 24 noiembrie - Real Estate si Retail, 25 noiembrie - Inovatie si Design, 26 noiembrie - CSR, 27 noiembrie - Media si Marketing. Programul complet al evenimentului se gaseste pe www.zilelebiz.ro unde vor fi prezente in curand si prezentarile sustinute de speakeri in format downloadabil.

La ZileleBiz au avut loc trei lansari in premiera: Indicele Imobiliar National, editia de lux a filmului Moartea Domnului Lazarescu prezentat de Cristi Puiu si softul antimalware KrabKrawler. S-au prezentat doua studii exclusive, unul dedicat pietei imobiliare, realizat de BNP Paribas si altul dedicat mediului online si comunitatilor din social media, realizat de Mercury Research.

Evenimentul a avut o prezenta puternica in social media cumuland mai mult de 1000 de mentiuni in cadrul retelelor sociale, iar in ziua de Media si Marketing, tag-ul "zilelebiz" a fost in top 5 al celor mai discutate topicuri de pe Twitter, se arat in comunicatul de presa remis. Pe tot parcursul celor 5 zile s-a facut live blogging si live tweeting, cu un record de peste 400 de tweeturi in Ziua 5.

Zilele Biz este evenimentul care s-a bucurat si in acest an de sustinerea celor mai mari companii din Romania, la aceasta editie fiind sustinut de 52 sponsori, suporteri si parteneri media. Partenerul principal al acestei editiei a fost KasperskyLab.

Cateva cifre despre ZileleBiz mai mult de 1000 de mentiuni in social media, din care 400 pe Twitter in ziua Media&Marketing

* 1400 de participanti, manageri si antreprenori de top
* 2 studii exclusive realizate pentru ZileleBiz
*32 de conferinte, workshopuri si seminarii.
*52 de branduri partenere
*8 speakeri internationali
*3 lansari in premiera
*113 speakeri

“Refluxul economic va continua in Romania in 2010, dar companiile care s-au ajustat structural in 2009 vor rezista cu conditia ca ajustarea sa fie reala, nu doar presupusa", a declarat Marius Ghenea - CEO, Fit Distribution, Ziua de Antreprenoriat.

“Site-ul de recrutare BestJobs.ro a inregistrat in acest an o scadere a veniturilor de aproximativ 50%, insa va inregistra fara nici o indoiala profit”, a spus Calin Fusu - CEO, Neogen, Ziua de Antreprenoriat

“Realismul trebuie sa fie trasatura principala a unui antreprenori in perioadele de criza, dublata de perseverenta care trebuie sa caracterizeze orice om de afaceri.” Dragos Petrescu - CEO, Trotter Prim, Ziua de Antreprenoriat

“Piata imobiliara comerciala practic nu a existat in 2009, in conditiile in care volumul tranzactiilor a scazut cu 75% fata de anul trecut. S-a trecut de la maximizarea profitului la minimizarea pierderilor, nu doar in plan profesional, ci si personal, emotional" Bogdan Georgescu - Managing Partner, Colliers International, Ziua de RealEstate.

"Cererea nu se mai manifesta spontan, ci trebuie generata de catre dezvoltatori si proprietari. Are loc o reasezare a pietei prin realizarea unui echilibru intre sustenabilitatea financiara a cererii si nivelul chiriei sustenabile", Ioana Momiceanu - President of the Board, Managing Director, BNP Paribas Real Estate.

"Multe idei sunt respinse nu din cauza valorii lor, ci din cauza sentimentelor pe care ele le declanseaza. Incercam sa evitam esecul evitand tocmai lucrurile pe care nu le-am facut, adica exact inovatia", Ioana Manoiu - Managing Director, GMP PR, Ziua de Inovatie.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.