Inaintea falimentului declarat pe 22 iulie 2009, italienii de la My Air au jucat ultima carte pentru a scapa de insolventa: oferta de vanzare catre Blue Air.
Rezultatele gasite in documentele contabile ale companiei low-cost italiene, dar si incompatibilitatea dintre flotele celor doua companii au dus insa la un refuz categoric din partea Blue Air, noteaza Wall-Street.

“Nu am refuzat din start propunerea, ci ne-am dus la fata locului sa vedem realitatea din contabilitate. Acolo am descoperit pierderi pe 29 milioane euro, in conditiile unei cifre de afaceri mai mici decat a Blue Air. Cred ca acei bani s-au “scurs” in alta parte
”, a declarat Gheorghe Racaru, fostul sef la Blue Air.

O a doua problema care a dus la respingerea ofertei de cumparare a fost flota companiei italiene care nu era corespunzatoare strategiei Blue Air. Flota My Air era compusa din aeronave Airbus A320-200 cu 180 de locuri, McDonnell Douglas MD-82 si Bombardier CRJ-900.

Mai multe detalii gasiti aici.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.