Graffiti BBDO a castigat trofee de aur pentru campania "Put the urban in culture", client Mountain Dew (categoria Print, sectiunea Print Campaign), spotul radio "Excuses", client React (categoria Radio, sectiunea Spot Radio) si pentru "Headaches" client Aspirin (categoria Print, sectiunea Outdoor&Indoor). Agentia a fost recompensata cu argint la categoriile Radio (sectiunea Spot radio - "Urban noise-Irina Nistor", client Mountain Dew), Print (sectiunea Magazines&Newspapers - "Munch", client Mountain Dew), Media (sectiunea Use of outdoor - "Winterfresh fusion subway", client Winterfresh si "Aches", client Aspirin), BTL si Special Best.
Agentia Saatchi&Saatchi Romania a obtinut trei trofee de bronz, patru de argint si trei de aur. Campaniile care au adus cele mai importante premii agentiei sunt cele de utilitate sociala - "Girls night out", pentru promovarea sigurantei rutiere (categoria Online, sectiunea Virals), "Bomb" - Awareness Message on Defforestation (categoria Special Best, sectiunea Best use of illustration) si "Choices" - campanie pentru copii (categoria Special Best, sectiunea Best TV Production).
iLeo a obtinut patru trofee de aur, la categoriile Online - Advertising campaign ("Vreau in clasa a noua", client World Vision), Online - Websites&Microsites ("Prietenii stiu de ce", client Bergenbier") si Media - Use of internet (lucrarile "Leapsa cu Fiat 500" si "Vreau in clasa a noua"). Campania "Accidents can happen to anyone" pentru promovarea sigurantei rutiere a adus agentiei Arsenoaiei&Matasel trei trofee de aur la categoriile TV (sectiunea Campanii TV), Online (Integrated Campaign) si Media (Use of television).
Academia Catavencu a obtinut trofeul de aur la categoria TV, sectiunea Campanii TV, pentru lucrarea "Si eu pot fi politician!", iar agentia Mercury 360 a primit trofeul de aur pentru "Suicide", lucrare de promovare al unui helpline antifumat, la categoria Print, sectiunea Magazines&Newspapers.
Alte agentii care au fost premiate in cadrul galei ADOR sunt Publicis Romania (patru trofee de bronz si unul de argint), Tempo Advertising (doua trofee bronz si unul argint), Papaya Advertising (un trofeu de bronz), DRAFTCB Bucharest (un trofeu de bronz si unul de argint), MB Dragan (doua bronz, unul de argint) si Propaganda (trei trofee de bronz si unul de argint).
La cea de-a opta editie a ADOR, singurul festival romanesc ce premiaza creativitatea in toate formele ei de exprimare publicitara, desfasurata in perioada 7-10 septembrie in Bucuresti, au fost inscrise 220 de lucrari de 36 de agentii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro