Business6 August 200917:34

Lectura de un minut

Compania aeriana germana Lufthansa, afectata de scaderea cererii pe timp de criza, s-a angajat sa-si despagubeasaca pasagerii catre 36 destinatii turistice in caz de...vreme urata.
"In cazul in care precipitatiile strica visul unui sejur insorit", Lufthansa vine sa "insenineze atmosfera".

Lufthansa a stabilit si niste termeni pentru acordarea acestor despagubiri. Astfel, pentru ca persoanele ce au folosit serviciile companiei aeriene sa primeasca cei 20 euro/persoana pentru fiecare zi de ploaie, trebuie ca precipitatiile sa depaseasca 5 milimetri pe metru patrat. De asemenea, vor fi rambursate numai zece zile ploioase pe bilet, echivalentul a 200 euro.

Aceasta "garantie de timp frumos" va fi valabila gratuit pentru zborurile din perioada 1 septembrie - 31 octombrie, cu intoarcerea pe 8 noiembrie cel tarziu, catre mai multe destinatii din sudul Europei (Madrid, Barcelona, Lisabona, Roma, Venetia), catre Marsilia si Nisa in Franta, precum si catre mai multe orase din America de Nord, Africa si Emiratele Arabe Unite.

Garantia este valabila numai pentru biletele rezervate pana la 18 august.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.