Cresterea costurilor cu materialele, fluctuatiile valutare si absenta evenimentelor sportive au erodat profiturile producatorilor de echipament sportiv.
Criza "este oarba" si nu iarta pe nimeni, nici macar pe producatorii de echipamente sportive, relateaza Wall-Street.

Pentru a supravetui crizei, Adidas, al doilea mare producator modial de echipament sportiv, intentioneaza sa taie cheltuielile cu 100 milioane euro incepand cu 2010. Profitul net al companiei a scazut cu 95% in primul semestru al lui 2009, pe fondul cresterii costurilor cu materialele si a fluctuatiilor valutare. Totodata, compania va disponibiliza 1.000 de angajati din cei 39.000 cati are in prezent.

Si germanii de la Puma sunt nevoiti sa faca economii pentru a trece cu bine criza, ce-i drept ceva mai mari decat cele ale Adidas. Puma, al treilea producator de echipament sportiv din lume, si-a propus sa reduca cheltuielile cu aproximativ 150 milioane de euro pe an pana in 2011. Profitul operational al companiei germane s-a contractat de 6,6 ori in primul semestru din 2009 pana la 176,7 milioane de euro. Rezultatele sunt datorate in principal lipsei evenimetelor sportive, care au scazut vanzarile.

Mai multe detalii despre evolutia celor doua companii pe timp de criza, gasiti aici.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.