"Cererile pentru spatii comerciale care vizeaza functionarea de restaurant vin intr-un moment de piata care aparent nu ofera foarte multe posibilitati. Surprinzator, clientii care se adreseaza companiei noastre in ceea ce priveste acest segment imobiliar sunt atat companii care doresc sa isi extinda activitatea, cat si firme care debuteaza in acest domeniu al ospitalitatii. Proprietatile exclusiviste, locatiile ultracentrale, precum si bugetele alocate pentru acest tip de afacere, ne fac sa credem ca restaurantele reprezinta acum business-ul cel mai profitabil", sustin consultantii EuroMetropola.
Pe locul doi in topul investitiilor sunt saloanele de evenimente, urmate indeaproape de salile de fitness si aerobic, precum si de cafenele.
Si daca industria auto a avut de suferit in urma contextului economic global, serviciile de after-sales (service-urile si spalatoriile) tind sa castige tot mai mult teren, subliniaza specialistii EuroMetropola.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Digital Banking Scorecard: Beneficiile tehnologiei față în față cu nevoile...
Sursa: futurebanking.ro
-
Unilever separă branduri de înghețată ca Ben & Jerry's şi Magnum într-o nouă...
Sursa: wall-street.ro
-
O nouă despărțire în showbiz? Mario Fresh și-a șters toate pozele cu Alexia...
Sursa: kudika.ro