In opinia presedintelelui Angst. Sorin Minea, Caroli Foods are o strategie de marketing “cel putin ciudata”.
“Au dat un comunicat de presa in care au vorbit despre fratii Dozzi si reteta clasica. Din pacate pentru ei fratii Dozzi au deschis o fabrica in 1910 si care functioneaza in aceeasi locatie, dar care imi apartine. Am achizitionat o fabrica impreuna cu reteta cu tot. Anul 1935 de pe eticheta a fost inventat. Am intrebat ce inseamna acel an. Este vorba de o strategie de marketing mincinoasa, care creeaza confuzie in piata. Fiecare firma are dreptul sa isi puna anul in care a aparut pe eticheta. Salamul de Sibiu nu a aparut in 1935, fapt ce duce la confuzie. Informatia de pe eticheta trebuie sa fie corecta”, sustine Minea.
Cititi mai multe in interviul acordat de Sorin Minea, presedinte Angst: Piata mezelurilor de acum este cea mai slaba din ultimii 10 ani
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro