Daca inainte de 1989, sortimentul Salam de Sibiu era produs doar de trei fabrici din Romania, la un moment dat mai multi jucatori au inceput sa produca aceasta marca dupa propria idee, in speranta obtinerii de profit, declara Sorin Minea.
Recent, producatorul Caroli Foods a anuntat o investitie de 50.000 de euro pentru recuperarea “retetei originale din 1935 si a cercetarii asociate cu lansarea Salamului de Sibiu”.

In opinia presedintelelui Angst. Sorin Minea, Caroli Foods are o strategie de marketing “cel putin ciudata”.

“Au dat un comunicat de presa in care au vorbit despre fratii Dozzi si reteta clasica. Din pacate pentru ei fratii Dozzi au deschis o fabrica in 1910 si care functioneaza in aceeasi locatie, dar care imi apartine. Am achizitionat o fabrica impreuna cu reteta cu tot. Anul 1935 de pe eticheta a fost inventat. Am intrebat ce inseamna acel an. Este vorba de o strategie de marketing mincinoasa, care creeaza confuzie in piata. Fiecare firma are dreptul sa isi puna anul in care a aparut pe eticheta. Salamul de Sibiu nu a aparut in 1935, fapt ce duce la confuzie. Informatia de pe eticheta trebuie sa fie corecta”, sustine Minea.

Cititi mai multe in interviul acordat de Sorin Minea, presedinte Angst: Piata mezelurilor de acum este cea mai slaba din ultimii 10 ani


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.