Reprezentantii companiei de consultanta considera ca, in tarile aflate in curs de dezvoltare, criza va afecta in principal vanzarea de electrocasnice si de bunuri care tin de amenajarea locuintei, in timp ce vanzarile de alimente, bauturi si produse cosmetice vor fi cel mai putin afectate.
Potrivit studiului, populatia Romaniei cu varste cuprinse intre 15 si 39 ani, clientii tinta ai marilor centre comerciale, cunoaste o dinamica mai accentuata decat in China sau Brazilia. Potrivit studiului, sectorul de retail din Romania este unul slab dezvoltat comparativ cu restul tarilor din Estul Europei, in ciuda dezvoltarii agresive a hipermarketurilor in ultimii trei ani.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
1 Mai cu mici și bere: la ce spune ANPC să fim atenți
Sursa: wall-street.ro