In cadrul studiului, dezvoltatorul a dorit sa afle care sunt criteriile dupa are aleg potetialii sai clienti, pretul, calitatea si aspectele emotionale care ii influenteaza pe cumparatori.
“Eram foarte interesati sa aflam care sunt astazi principalele criterii de decizie in ceea ce ii priveste pe cei care apartin clasei de varf", spune Monica Popescu, sales manager al proiectului Lotus Cismigiu.
Romanii cu posibilitati financiare sunt mai precauti in ceea ce priveste achizitia anumitor produse si servicii, releva cercetarea de marketing. In aceasta perioada de criza, domeniul auto este cel mai afectat segment al pietei locale de lux, acesta fiind urmat de piata ceasurilor, a accesoriilor (genti si articole de piele). De asemenea, produsele de design interior si mobilierul de lux au inregistrat o scadere vizibila in ceea ce priveste vanzarile.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro