"Am investit intensiv pe piata romaneasca in dezvoltarea retelei de magazine. Aceasta a dus la cresterea numarului de angajati si reprezinta un pas strategic important pentru activitatea noastra viitoare. Pentru a optimiza logistica am inaugurat anul trecut la Brazi, un nou depozit central si astfel am reusit sa eficientizam livrarile catre filialele noastre", explica Janusz Kulik, membru al board-ului REWE International AG.
Pentru BILLA Romania, anul 2009 va sta sub semnul celebrarii celor 10 ani de activitate in Romania. Anul aniversar este marcat de oferte promotionale si de o ampla campanie publicitara in cadrul careia se desfasoara printre altele, un concurs pe durata a 10 saptamani, intre 30.04-08.07 2009. Clientii se pot inscrie la acest concurs trimitand codul de pe bonul de casa prin SMS si pot participa astfel la cele 10 extrageri in urma carora pot deveni, in fiecare saptamana, castigatorii unui automobil si a altor premii extrem de atractive.
Un alt punct de referinta in anul aniversar, il va reprezenta implementarea BILLA Club Card, BILLA Romania creand astfel un instrument important pentru fidelizarea clientilor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro