Cel putin asa sustine Drayton Bird, una dintre cele 50 de personalitati in viata care a modelat marketing-ul de astazi, cel care va impartasi din secretele sale in cadrul unei conferinte de o zi, pe 23 iunie, la Bucuresti.
Drayton vine pentru a treia oara in Romania, de aceasta data insa, este protagonistul unei intalniri de o zi cu cei ce vor sa afle, printre altele, care este cea mai importanta intrebare din marketing.

Atat pentru cei care au avut ocazia sa il vada in cadrul prezentarilor anterioare, cat si pentru cei ce nu au avut inca aceasta sansa, Drayton Bird va oferi raspunsuri la intrebari incitante si va discuta impreuna cu interlocutorii despre solutii eficiente de marketing.

Dintre temele pe care Drayton le va aborda nu vor lipsi analize asupra celui mai profitabil tip de comunicare cu clientii, ponturi pentru a escalada mintile acestora, idei pentru a genera si exploata eficient bazele de date cu scopul de a loializa clientii si a mentine pe linia de plutire vanzarile in perioade de recesiune. Va explica inclusiv cum poate stimula Mozart procesul de creatie si va impartasi cele 10 porunci ale succesului unei campanii de marketing.

“Drayton ne va prezenta totul dintr-o perspectiva proaspata si adaptata realitatii in care astazi se deruleaza orice afacere, fie ea multinationala sau mica intreprindere”, a declarat Tsvetan Davidkov, managing director Inter Contact Group, organizatorul evenimentului. “Fiecare simte acum ca trebuie sa schimbe ceva. Sau nu inca? Cred ca este momentul sa ne dezmeticim si sa discutam cu cartile pe fata despre ce ar trebui sa schimbam si despre felul in care trebuie sa exploatam oportunitatile momentului. Caci in orice criza exista oportunitati pentru cei curajosi si informati. De aceea l-am invitat pe Drayton sa sustina o serie de conferinte la Bucuresti si la Sofia, pentru ca sunt convins ca avem nevoie sa impartasim informatii si sa redescoperim, asa cum spune Drayton, <<bunul simt al marketingului>>”.

Tsvetan Davidkov este absolvent al primei serii a EADIM (European Academy of Direct and Interactive Marketing), al carei fondator si decan este Drayton Bird.

Cei care se inscriu la conferinta pana in data de 15 iunie, vor primi cadou cartea lui Drayton Bird “Marketing Direct pe Intelesul Tuturor” si vor beneficia de un pret special la inscriere. Cartea este la a patra editie si a fost publicata in 13 limbi fiind cea mai bine vanduta carte pe acest subiect.

Detalii despe program, inscriere si oferte speciale, pot fi gasite pe http://www.intercontactro.com/drayton.

Evenimentul este organizat sub egida EADIM, iar sponsorul conferintei este www.listafirme.ro. Partenerii evenimentului sunt IAA (International Advertising Association), 3ner.ro, businessedu.ro, ABC design& communication Group, iar partenerii media sunt 9am.ro, Sapte Seri, comunicatedepresa.ro, markmedia.ro, radiolynx.ro, wall-street.ro, ziare.ro, revistele Business Woman si The Marketer, precum si Smart FM.


Cine este Drayton Bird?


In noiembrie 2003 Chartered Institute of Marketing l-a numit pe Drayton Bird una dintre cele 50 de personalitati in viata care a modelat marketing-ul de azi, aceasta lista incluzand-i si pe Kotler, Peters si Levitt.

Legenda advertising-ului, regretatul David Ogilvy, spunea ca ‘stie mai multe despre marketingul direct decat oricine din lume. Cartea sa pe aceasta tema este aur pur. Discursurile sale nu sunt numai informative, ci si extrem de amuzante’.

Revista Campaign il numeste una dintre cele mai importante 50 de personalitati din UK in advertising pe perioada ultimilor 25 de ani: ‘singurul tip de creativitate in lumea marketing-ului direct recunoscut la nivel universal’. Revista englezeasca ‘Direct Response’ spune despre impactul pe care l-a avut asupra marketing-ului direct din UK ca ‘este putin probabil sa mai fie egalat de oricine altcineva’.

In 1994 a fost numit unul dintre cei sase care au pus bazele Institutului de Marketing Direct; In 1997 a fost votat Profesorul anului. In mai 2001 Asociatia Britanica de Marketing Direct il trece in Registrul de Onoare. In decembrie 2003 majoritatea cititorilor revistei Precision Marketing l-au votat ca fiind personalitatea cea mai pregnanta in marketing direct in ultimii 15 ani.

Cartea sa Marketing Direct pe Intelesul Tuturor (1982) este la a patra editie. Publicata in 13 limbi, este cea mai bine vanduta carte pe acest subiect. Un critic al cartii sale ‘Cum sa scrii scrisori care vand’ spunea ‘Singura carte pe care ar merita-o subiectul. Sper doar ca nimeni nu va incerca sa o depaseasca’.

A scris peste 1000 de articole pentru reviste din Europa, Australia, India, UK si Malaysia si o compilatie a articolelor sale, ‘Marketing Insights and Outrages’.

A lucrat cu multe dintre cele mai influente marci, incluzand American Express,British Airways, Deutsche Post, Ford, Microsoft, Nestlé, Procter & Gamble, Philips, The Royal Mail, Unilever si Visa. De asemenea a lucrat cu grupuri mari ale companiilor de publicitate printre care Y & R, JWT, FCB si Leo Burnett.

Printre scolile de afaceri, universitatile si consultantii de management cu care a lucrat se numara si Columbia University Business School, New York, INSEAD, The London Business School, ESIC (Madrid), IPADE (Mexico City), IPADE (Lima), Cap Gemini, McKinsey si A. T. Kearney.

In 1977, alaturi de doi parteneri, pune bazele Trenear-Harvey, Bird & Watson care a devenit cea mai mare agentie de marketing direct din UK si pe care in anul 1984 a vandut-o catre Ogilvy si Mather. In calitate de Vice- Presedinte international si de Director Creativitate, a ajutat O & M Direct sa devina cea mai extinsa retea de marketing direct din lume si a fost ales sa faca parte din consiliul international al Grupului Ogilvy.

In momentul de fata conduce Drayton Bird Associates, care are contracte cu multe firme pe mar keting direct si alte arii ale marketing-ului. Este de asemenea implicat in alte cinci firme din UK si Asia.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.