Business 25 Mai 2009 16:03
Cea mai buna strategie pe termen lung pentru un tur-operator o reprezinta deschiderea de hoteluri proprii, in contextul in care piata incepe sa se curete de firme mici. Astfel, solutia devine viabila si pentru perioadele de criza, intrucat se pot negocia preturi avantajoase pentru clienti, iar standardele sa ramana aceleasi, considera Aleksey Hinkov, director general al agentiei Tez Tour Romania.
In anul 2007, sotii Corina si Aleksey Hinkov au deschis in Romania a cincisprezecea filiala Tez Tour, activitatea lor incepand abia in mai, dupa perioada de early booking (achizitionarea din timp a pachetelor turistice).

Cu toate acestea, au reusit in primul an de activitate sa vanda aproximativ 12.000 de pachete turistice, in singura destinatie pe care o promovau: Turcia. Odata cu incheierea sezonului estival in Turcia au inceput sa trimita chartere si spre Egipt.

“In primul an de activitate am avut 12.000 de turisti, in 2008 numarul acestora a crescut de aproape trei ori ajungand la 33.000, iar pentru 2009 estimam ca 50.000 de turisti isi vor cumpara vacanta prin intermediul Tez Tour Romania”, declara Aleksey Hinkov.

El considera, de asemenea, ca, dintre acestia, 30.000 de romani vor opta pentru Turcia, destinatia lor preferata, restul impartindu-se intre celelalte destinatii: Spania, Republica Dominicana, Cuba, Tenerife, Tailanda, Maldive, Sri Lanka, Grecia.

Compania urmeaza sa ofere de anul viitor si excursii in partea continentala a Greciei.

Activitatea in domeniul turismului nu reprezinta o noutate pentru sotii Hinkov. In 1999 si-au deschis agentia de turism Barkan Travel, unul dintre principalii tur-operatori in Bulgaria si primii care au oferit turistilor romani pachete turistice in aceasta tara.

“Am inceput cu Albena, dupa care ne-am diversificat oferta incluzand pe harta destinatiilor noastre si Nisipurile de Aur”, isi aminteste Aleksey Hinkov.

Tez Tour este unul dintre cei mai mari operatori turistici de pe litoralul turcesc si, la nivel mondial, a avut in 2008 aproape 1,5 milioane de clienti.

Ce prefera romanii in materie de vacante? Raspunsul il gasiti in Wall-Street.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.