Business 25 Mai 2009 11:55
Expo Media organizeaza in data de 27 mai prima conferinta specializata de Customer Relationship Management. Evenimentul ce se va desfasura la Institutul National de Statistica, este primul de acest fel din Romania si isi propune sa aduca la un loc specialistii din domeniu, furnizorii si implementatorii acestor sisteme si potentialii clienti pentru astfel de aplicatii.
"Data fiind situatia economica actuala, se pune foarte mult accent pe costuri si spre deosebire de anii trecuti, atitudinea companiilor devine una proactiva. Companiile constientizeaza necesitatea unei aplicatii de CRM pentru ca aceasta aduce cu sine oportunitatea cresterii numarului de clienti, indiferent ca este vorba de retinerea clientilor deja existenti sau atragerea potentialilor clienti", este de parere Marian Stirbescu, sales manager Anytime CRM.

"Au trecut vremurile in care asteptam ca lucrurile sa se intample de la sine, acum noi suntem cei care trebuie sa facem ca lucrurile sa se intample. Nevoile de business nu se diminueaza ci din contra, devin mai importante. In aceasta categorie as include: colectarea debitelor restante, serviciul clienti, managementul fortei de vanzari, generarea de lead-uri in conditiile scaderii pietei, marketingul", continua reprezentantul Anytime CRM, partener al evenimentului organizat pe 27 mai. "Asta inseamna sa faci mai mult cu mai putin, sa cauti sa oferi instrumente si sa aplici tehnici mult mai performante in conditiile in care bugetul disponibil a pierdut un ordin de marime", concluzioneaza Stirbescu.

Partenerii acestui eveniment sunt: Accenture, Anytime CRM, Microsoft Dynamics si Customer Service School. Intrarea este gratuita pentru toti participantii a caror functie contine acronimul CRM, iar pentru ceilalti participanti taxa de inscriere este 40 de euro.

"Piata de CRM este in formare iar astfel de intalniri organizate sunt oportune, se creeaza legaturi intre furnizorii de aplicatii si potentialii clienti si se realizeaza schimburi de bune practici. Participantii nu vin la astfel de conferinte ca sa asiste la prezentari de vanzare, ci pentru a deprinde lucruri utile. Daca vreti, este o combinatie de schimb de experienta, training si networking", comenteaza Madalina Vilau, managing partner Expo Media.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.