Business 21 Mai 2009 15:05
Beko da startul campaniei de buy-back Recicleaza smart si alege tehnologia Beko, prin care, consumatorii care aduc la magazinele partenere sau la centrele de reciclare orice produs electronic si electrocasnic vechi vor primi o reducere de 300 de RON la achizitionarea unui televizor LCD din gama Beko.
Campania de buy-back se desfasoara in perioada 15 mai - 30 iunie prin intermediul magazinelor partenere Beko. Pentru a beneficia de reducerea de 300 RON, consumatorul trebuie sa ofere la schimb produsul vechi, direct la magazinul de unde urmeaza sa achizitioneze televizorul LCD Beko sau la unul dintre centrele de colectare. In magazine, reducerea de 300 RON se aplica la valoarea de raft a produsului si se acorda direct pe factura. La centrele de colectare se ofera un voucher de reducere de 300 RON, valabil in magazinele participante la promotie.

"Potrivit studiilor de piata pe care le-am efectuat, mai bine de o treime dintre populatia din marile orase care detine televizoare, foloseste aparate cu o vechime mai mare de 5 ani. Aceste aparate nu doar ca sunt depasite moral, dar reprezinta in acelasi timp o reala problema de mediu. In spiritul preocuparii constante pentru mediu a Beko, am decis lansarea acestei campanii pentru a oferi solutii concrete pentru imbunatatirea confortului din casele romanilor, la preturi cat se poate de avantajoase", a declarat Monica Iavorschi, director general al companiei Arctic, liderul national al pietei de electrocasnice si distribuitorul brandului Beko pentru piata din Romania.

Potrivit studiilor de piata interne, in marile centre urbane din Romania peste 86% dintre gospodariile dotate cu televizor detin aparate cu tub catodic (CRT), iar in 62% dintre acestea aparatele sunt utilizate peste 5 ani.

Spre deosebire de aparatele cu tub catodic, televizoarele LCD ofera un confort sporit al vizionarii, inclusiv pe o perioada de timp mai indelungata sau de la foarte mica distanta. In plus, televizoarele cu LCD sunt mult mai suple decat cele CRT, cu o adancime a panoului in medie de 8 ori mai mica si o greutate de 5 ori mai mica, permitand inclusiv montajul pe perete.

Marca Beko apartine concernului Arçelik A.S, cea mai mare corporatie industriala din sectorul privat din Turcia, ce detine 12 fabrici, 13 filiale de marketing si vanzari la nivel mondial si peste 17000 angajati.

Beko a intrat in portofoliul companiei Arctic in anul 2003, la scurt timp dupa preluarea pachetului majoritar de catre Arcelik.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.