Oferta biletelor la tariful special de numai 50 de euro se inscrie in strategia adoptata deTarom pentru cresterea vanzarilor.
„In conditiile unui an 2009 dificil pentru intreaga industrie aeronautica, toate companiile aeriene de linie lupta pentru optimizarea resurselor si pentru obtinerea unui numar cat mai mare de pasageri, pe toate segmentele de piata disponibile, situatie care, de altfel, a determinat si o concurenta acerba in ofertele de pret practicate de companiile aeriene”, a explicat directorul general al companiei TAROM, Ruxandra Brutaru.
Compania a transportat anul trecut 1,9 milioane de pasageri.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
Daciana Sârbu, din nou îndrăgostită! Primele imagini cu iubitul ei surprinse...
Sursa: kudika.ro