Business 6 Mai 2009 18:05
Ministerul Turismului (MT) a primit oferte pentru realizarea brandului turitic al Romaniei de la 13 companii din Marea Britanie, SUA, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia si Romania si urmeaza sa se treaca la analizarea ofertelor, potrivit unui comunicat al MT.
"Companii de prestigiu din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia si Romania s-au aliniat la startul competitiei de realizare a brandului turistic al Romaniei. Comisia de evaluare constituita la nivelul Ministerului Turismului pentru atribuirea, prin procedura de licitatie restransa, a contractului de achizitie publica privind 'Realizarea brandului turistic al Romaniei' a deschis astazi (marti) in prezenta reprezentantilor ofertantilor, plicurile cu documente de selectie si calificare", se arata intr-un comunicat al ministerului Turismului, citat de NewsIn.

Firme interesate de realizarea brandului Romaniei sunt Colorado si asocierile formate din:

  • Saatchi & Saatchi Design si GFK NOP;
  • Siegel + Gale Limited si Grapefruit SRL si Flamingo Research Limited, Saffron Brand Consultants SA si Bradient Consult SRL si Acacia Avenue Limited;
  • Kohl & Partner GmbH si McCann Erickson GmbH;
  • Brandflight AB, ReD Associates Holding A/S si Branding Patres SRL;
  • Inarea Strategic Design SRL,Cappelli Communication SRL si IPK International GmbH;
  • Nouveau Monde DDB Ecomonic Interest Group (EIG) (DDB Travel & Tourism), Detente Consultants si IPSOS;
  • BBDO Portugal, Graffiti BBDO SA si Mercury Research SRL;
  • Landor Associates GmbH si Millward Brown; Hypermedia Solutions LLC dba FutureBrand;
  • THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA si Taylor Nelson Sofres SA.
  • asocierea formata din companiile locale SC TBWA Bucuresti SRL - si SC GKF Romania SRL.

"Comisia Ministerului Turismului urmeaza sa verifice in detaliu documentele depuse si sa stabileasca ofertantii calificati pentru cea de-a doua etapa a licitatiei, etapa in care vor fi depuse si evaluate ofertele tehnice, constand in proiectele de realizare a brandului turistic al Romaniei", se arata in comunicatul institutiei.

Pentru realizarea brandului turistic national, Romania are alocate fonduri europene de doua milioane de Euro, prin Programul Operational Regional.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.