Firme interesate de realizarea brandului Romaniei sunt Colorado si asocierile formate din:
- Saatchi & Saatchi Design si GFK NOP;
- Siegel + Gale Limited si Grapefruit SRL si Flamingo Research Limited, Saffron Brand Consultants SA si Bradient Consult SRL si Acacia Avenue Limited;
- Kohl & Partner GmbH si McCann Erickson GmbH;
- Brandflight AB, ReD Associates Holding A/S si Branding Patres SRL;
- Inarea Strategic Design SRL,Cappelli Communication SRL si IPK International GmbH;
- Nouveau Monde DDB Ecomonic Interest Group (EIG) (DDB Travel & Tourism), Detente Consultants si IPSOS;
- BBDO Portugal, Graffiti BBDO SA si Mercury Research SRL;
- Landor Associates GmbH si Millward Brown; Hypermedia Solutions LLC dba FutureBrand;
- THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA si Taylor Nelson Sofres SA.
- asocierea formata din companiile locale SC TBWA Bucuresti SRL - si SC GKF Romania SRL.
"Comisia Ministerului Turismului urmeaza sa verifice in detaliu documentele depuse si sa stabileasca ofertantii calificati pentru cea de-a doua etapa a licitatiei, etapa in care vor fi depuse si evaluate ofertele tehnice, constand in proiectele de realizare a brandului turistic al Romaniei", se arata in comunicatul institutiei.
Pentru realizarea brandului turistic national, Romania are alocate fonduri europene de doua milioane de Euro, prin Programul Operational Regional.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Plaza M, mallul din Târgu Mureș, a fost modernizat și extins cu 16 milioane...
Sursa: retail.ro
-
Studiu: 2 din 10 germani tremură zilnic la gândul că schimbările climatice...
Sursa: wall-street.ro