Impact Marketing School, eveniment cu traditie organizat de asociatia studenteasca Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), ajunge anul acesta la cea de-a VIII-a editie. Proiectul se desfasoara intre 4 si 9 mai, in Bucuresti, termenul de aplicare fiind 27 aprilie 2009.

Impact Marketing School, prima scoala de marketing la nivel national, se adreseaza studentilor si masteranzilor pasionati de marketing si le propune acestora confruntarea cu situatii concrete din cadrul companiilor. Structurat sub forma workshop-urilor si training-urilor, ofera studentilor posibilitatea de a rezolva studii de caz reale, si de a inatalni profesionisti din domeniul marketing-ului, urmand ca in final sa realizeze o campanie de marketing pentru Savana. Ceea ce este important este ca proiectul nu se cantoneaza doar in dezvoltarea abilitatilor profesioanle , ci presupune si dezvoltarea abilitatilor personale prin intermediul unor training-uri pe teme precum leadership sau skill presentation.

Aplicarea la proiect se face pe baza unui formular si a unui eseu pe probleme de marketing. Dintre aplicanti vor fi selectati, in urma unui interviu individual, cei 25 de participanti. Mai multe detalii se gasesc pe site-ul www.marketingschool.ro.

VIP este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, bazata pe voluntariat si alcatuita exclusiv din studenti. De 10 ani organizeaza anual peste 10 programe si proiecte de dezvoltare personala pentru studentii si masteranzii din Romania, programe sustinute de companii, mass-media si statul roman.

Compania partenera din acest an este Fabryo, producator de vopsele, prin brand-ul Savana.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.