Segmentul de business travel a inregistrat o scadere de circa 30% in primele luni ale lui 2009 fata de de perioada similara a anului trecut, in contextul in care firmele si-au redus anul acesta bugetele pentru calatorii cu 10 pana la 20 de procente.

“O corporatie mica sau medie, care numara de la 100 pana la 2000 de angajati cu un minim de 50 de tranzactii pe luna, poate reduce costurile de deplasari cu 10-15% in cazul parteneriatului cu o companie specializata in business travel. In cazul unei companii cu peste 2000 de angajati, cu un minim de 100 de tranzactii lunare, reducerile de costuri pot depasi si 20%”, a declarat Sorana Moldoveanu, director general BCD Travel.

Astfel, trendul descendent al volumelor pe activitatea de ticketing a ajuns la aproximativ 30% in primul trimestru din 2009. Scaderea pietei este influentata de doua aspecte: pe de o parte diminuare activitatilor economice din Romania sip e de alta parte scaderea tarifelor practicate de companiile aeriene in scopul mentinerii cote de piata. “Scaderea drastic se inregistreaza pe volumele incasate de companiile aeriene si mai putin pe numarul de bilete vandute. Astfel, in primele trei luni ale lui 2009, companiile de linie au raportat o scadere medie de 25% in volim, in timp ce numarul de bilete vandute a scazut cu doar 11%”, a mai declarat reprezantanta BCD Travel.

In primele doua luni ale acestui an, pe cursele de linie din si catre Romania, s-au vandut 155.500 de bilete, pe care s-au incasat 59,1 milioane de dolari, potrivit unui studiu BCD Travel.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.