"Wagner - arte frumoase si povesti" este o afacere de familie nascuta din dorinta artistei Anei Wagner de a-si scrie povestile colorate pe cele mai pretioase portelanuri. Dupa o investitie initiala de aproximativ 10.000 de euro, magazinul s-a transformat in doi ani intr-un business cu venituri aduse in principal de clientii corporate, un brand recunoscut in industria decoratiunilor interioare made in Romania.

“Bancile si companiile multinationale au reprezentat primii nostri clienti”

Magazinul "Wagner - arte frumoase si povesti" s-a lansat in anul 2006, reprezentand o afacere de familie intre doua surori: Ana Wagner, artist plastic, si Irina Wagner, economist. Afacerea cu obiecte din portelan pictate manual a fost initiata insa cu cativa ani inainte, atunci cand Ana Wagner a inceput colaborarea cu diverse magazine de design interior precum si participarea la diverse festivaluri. “Initial, eu lucram in domeniul bancar unde am incercat sa promovez produsele create de Ana Wagner, sora mea. Asadar, bancile si companiile au reprezentat primii nostri clienti”, isi aminteste Irina Wagner.

Mai multe detalii despre magazinul Wagner, gasiti aici.

Investitie initiala - 10.000 de euro

Wagner a venit pe piata din Romania cu un concept bazat pe ideile Anei Wagner, idei care traduc grafica pura pe portelan, pe obiecte functionale si practice, dar, in acelasi timp, extrem de fragile. De asemenea, artista realizeaza la comanda imagini grafice sau texte ce transforma un obiect banal intr-o piesa personalizata, un cadou unic sau obiecte cu aceeasi imagine grafica reprodusa aproximativ la fel pe un numar mai mare de produse. Modelele grafice pot fi diverse, sugerate de client sau pot fi propuse de Ana Wagner, tinand cont de intentiile celui care apeleaza la acest serviciu.

Mai multe informatii despre afacerea Anei Wagner, gasiti aici.

Cele mai pretioase portelanuri

Pentru Ana Wagner portelanul reprezinta suportul pentru lucrarile sale de grafica si pictura, o tehnica care presupune arderea obiectelor in cuptoare la temperaturi de 850 de grade, astfel incat acestea sa fie folosite si culoarea sa reziste sute de ani, pe intreaga durata de viata a produsului. Ea foloseste, de asemenea, tehnica decalcomaniei, care presupune imprimarea pe obiectele de decor a unor desene grafice realizate manual, astfel ca se pot crea si obiecte pe scara mai larga, mult mai accesibile din punctul de vedere al pretului.

Mai multe detalii despre cele mai pretioase portelanuri, gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.