In cadrul celei de-a treia zi a Call Center & Customer Care Conference and Expo, Contact Center Magazine va organiza o dezbatere cu privire la necesitatea crearii unei asociatii de contact centere in Romania.

Moderatoarea discutiei, Carita Vallinkoski, va discuta impreuna cu invitatii sai despre modul in care a evoluat industria europeana de call center, contextul economic actual si necesitatea organizarii unei astfel de asociatii in Romania.

Participantii la discutie sunt: Manfred Stockmann, Presedinte Call Center Forum Germania si Vice Presendinte al Asociatiei Europene de Contact Center ( ECCCO), Lawrence Gilioli, Director Business Development pentru Euro CallCenterNet, domnul Mihai Goga, director Customer Service Consumer Market Vodafone Romania si Liviu Nistoran, Presedinte al Autoritatii Nationale pentru Comunicatii.

Principalul rol al unei asociatii de acest fel este acela de a creste profesionalismul si calitatea serviciilor de contact center, oferind membrilor sai posibilitatea de a face schimb de experienta, idei si solutii.

Avand ca exemple pietele de call center din restul Europei, invitatii vor analiza pozitia si directia de dezvoltare a pietei romanesti de call center, dar si viitorul industriei autohtone in contextul aparitiei asociatiei.

Evenimentul Call Center& Customer Care Conference and Expo este organizat de Expo Media. Infiintata in 2004, compania ofera o gama variata de servicii in domeniile: marketing, research, media si new-media, consultanta customer service si organizare evenimente de business.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.