Cum faci sa-ti atragi consumatori din segmentul de varsta 3-7 ani? Brandient a acceptat provocarea si a creat o strategie de promovare a primului supermarket de jucarii, Toyplex, un concept inedit pe piata romaneasca de retail.
Desi principalul target pentru Toyplex este cel al copiilor intre 3 si 7 ani, identitatea grafica conceputa de Brandient este atragatoare atat pentru pentru adolescenti, cat si pentru parinti.

Conceptul Toyplex e reprezentat de o oferta generoasa de jucarii: de la cele mecanice si jocurile electronice, pana la produsele pentru nou-nascuti sau jucariile de plus, toata gama Toyplex avand 12 categorii de produse.

Identitatea vizuala dezvolta, intr-un stil cald si plin de umor, un limbaj familiar atat copiilor, cat si adolescentilor, axat pe personaje prietenoase si jucause, care devin avataruri reprezentative ale spriritului Toyplex, un brand “cool”, in pas cu trendurile contemporane internationale din acest domeniu de retail.

Viziunea de dezvoltare a supermarketului de jucarii presupune extinderea Toyplex pentru crearea unei retele de magazine la nivel national. Primul magazin a fost deja deschis la Vitantis Shopping Center, in Bucuresti.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.