Omul de afaceri Marius Ghenea, investitor traditional in domeniul de IT, intra si pe piata cafenelelor o data cu deschiderea, saptamana aceasta, a primei cafenele a brandului Testa Rossa din Romania, urmand ca pana la finele lui 2009 sa mai deschida alte trei unitati in Capitala.

"Anul viitor vom deschide trei cafenele Testa Rossa in Bucuresti atat in centre comerciale, cat si intr-o locatie stardala. Investitia medie intr-o unitate este in jur de 225.000 euro", a declarat Marius Ghenea.

Pe termen lung, planurile companiei prevad deschiderea a 8-10 cafenele in urmatorii trei-patru ani, fiind alocat un buget de investitii de pana la 1,6 milioane de euro. Cafenelele vor fi deschise atat in centre comerciale, cat si in zone stradale, unele din viitoarele locatii fiind deja contractate.

Potrivit lui Ghenea, momentan brandul Testa Rossa va fi dezvoltat in Bucuresti, iar eventual din a doua parte a lui 2010 vor fi deschise cafenele si in alte orase mai mici. Dezvoltarea Testa Rossa va fi sustinuta din surse proprii, motiv pentru care omul de afaceri nu este ingrijorat ca ar putea fi afectat de criza financiara. Mai mult, acesta crede ca noul context exonomic i-ar putea oferi noi oportunitati de dezvoltare.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.