"Anul viitor vom deschide trei cafenele Testa Rossa in Bucuresti atat in centre comerciale, cat si intr-o locatie stardala. Investitia medie intr-o unitate este in jur de 225.000 euro", a declarat Marius Ghenea.
Pe termen lung, planurile companiei prevad deschiderea a 8-10 cafenele in urmatorii trei-patru ani, fiind alocat un buget de investitii de pana la 1,6 milioane de euro. Cafenelele vor fi deschise atat in centre comerciale, cat si in zone stradale, unele din viitoarele locatii fiind deja contractate.
Potrivit lui Ghenea, momentan brandul Testa Rossa va fi dezvoltat in Bucuresti, iar eventual din a doua parte a lui 2010 vor fi deschise cafenele si in alte orase mai mici. Dezvoltarea Testa Rossa va fi sustinuta din surse proprii, motiv pentru care omul de afaceri nu este ingrijorat ca ar putea fi afectat de criza financiara. Mai mult, acesta crede ca noul context exonomic i-ar putea oferi noi oportunitati de dezvoltare.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro