Strauss Romania, cel mai mare jucator de pe piata autohtona a cafelei, intra pe segmentul HORECA prin deschiderea primei locatii sub brandul Doncafe Brasserie&Espresso Bar din Romania, anunta compania.
Strauss deschide prima cafenea Doncafe din Romania Doncafe Brasserie&Espresso Bar se va deschide saptamana aceasta, in Bucuresti.

“Intrarea Doncafe pe segmentul HORECA printr-o locatie proprie marcheaza un nou pas facut de aceasta marca pentru a fi cat mai aproape de consumatorii sai si pentru a le oferi acestora experienta completa a unei cafele de exceptie”, declara reprezentantii Strauss Romania.

In luna august, Strauss Romania a anuntat ca a investit 15 milioane de euro pentru lansarea brandului Doncafe pe piata romaneasca. Lansarea Doncafe reprezinta cel mai costistor rebranding realizat anul acesta pe segmentul FMCG si include repozitionarea brandurilor Elite si Selected, dar si lansarea de noi produse pe categoria premium si pe segmentul publicului tanar.

Climatice pentru a se decide asupra unui pact succesor Protocolului de la Kyoto. In trecut, SUA au refuzat sa se alature targeturilor de reducere a emisiilor de gaze cu efect de sera pe motiv ca acest lucru i-ar afecta industria.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.