Pe baza vanzarilor de anul trecut, ale celor mai mari tari producatoare de parfumuri din lume, Statele Unite ale Americii si Franta, valoarea acestei piete se ridica la aproape opt miliarde euro, doar la categoria prestige, conform lui Karen Grant, analist al industriei de frumusete la NPD Group, companie de cercetare a pietei, cu sediul in New York.
In cadrul categoriei Prestige, parfumurile personalizate reprezinta “un segment restrans dar extrem de dinamic, a carui crestere de doua cifre depaseste cresterea totala a industriei parfumurilor”, adauga Karen Grant.
Citeste mai multe despre parfumurile personalizate, aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in YourMoney
Sursa: YourMoney
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Cum l-a șocat Vlad Țepeș pe Mahomed al II-lea și cum l-a influențat pe Ivan...
Sursa: garbo.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
CSAT a declasificat documentele despre campania de TikTok a lui Călin Georgescu
Sursa: kudika.ro
-
SRI despre TikTok: Nu au șters conținutul electoral conform solicitărilor....
Sursa: wall-street.ro