Pe fondul cresterii costurilor pentru materia prima si a aparitiei pe piata vest-europeana a unor firme care practica discount-uri mari, reusind astfel sa ii faca pe consumatori sa renunte la utilizarea unor marci de prestigiu in favoarea unor alternative mai ieftine, compania Colgate-Palmolive a luat decizia inchiderii totale sau partiale a unor unitati de productie. Programul de restructurare elaborat de Colgate-Palmolive pentru patru dintre fabricile sale din Europa, printre care se numara si cea de la Brasov, va necesita cheltuieli de 85 milioane de dolari. Fabricile vizate de restructurare sunt cele din Anzio - Italia, Gebze - Turcia si Salford - Marea Britanie. Aceasta din urma va fi complet inchisa, in timp ce celelalte trei vor continua sa realizeze alte produse.

Sursa: MEDIAFAX

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.