Chiar daca in ultimele doua luni retailerii au asaltat cumparatorii cu reduceri considerabile de preturi, magazinele marilor brand-uri, cu o activitate ce se intinde pe o perioada de timp mai mare de un an, au raportat rezultate negative.
Astfel, cu doar cateva saptamani inainte de inceperea perioadei de cumparaturi pentru sarbatori, retailerii se pregatesc pentru ceea ce se anunta a fi unul dintre cele mai slabe sezoane din ultimele decenii.
Stii in ce masura este afectat judetul tau de criza? Descopera HARTA CRIZEI ECONOMICE
Despre autor:
Citeste articolul integral in YourMoney
Sursa: YourMoney
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro