Business Media Group aduce in Romania la sfarsitul lunii mai cea mai cunoscuta revista de publicitate si media din Europa -campaign. Editata saptamanal in Marea Britanie de catre Haymarket Publications, campaign va avea o aparitie lunara in Romania.

campaign va pastra formatul editiei din Anglia si va integra continut editorial din editia britanica precum si din revistele internationale Marketing si PRWeek, editate de catre acelasi grup britanic. Revista este dedicata profesionistilor din publicitate, marketing si vanzari, relatii publice si mass-media, fiind un instrument necesar atat pentru managerii de companii, cat si pentru profesionisti dintre aceste domenii.

Rachad El Jisr, Publisher BMG si Project Manager Campaign Romania, a declarat: "In ultimii ani, BMG - prin evenimentele si publicatiile de afaceri - s-a pozitionat ca principalul moderator al comunitatii de marketing si publicitate. Aducerea Campaign a fost un pas natural, si dovada angaajmentului nostru pentru standarde editoriale inalte."

Tim Bulley, Licensing Director Haymarket UK, a delarat "Haymarket a avut succes mereu in licentierea revistelor de lifestyle in ultimii 7 ani. Mergand mai departe, dorim sa exportam si portofoliul de reviste de afaceri. Campaign este un brand incredibil de puternic si una dintre licentele de cel mai inalt profil lansate in ultimul an, iar in Romania si Orientul Mijlociu (Dubai) sunt primele editii sub licenta."

"Campaign este de peste 35 de ani cea mai influenta revista in comunitatea de advertising si media din Anglia, fiind recunoscuta la nivel international ca una dintre cele mai bune surse de informatii. Campaign si-a castigat acest renume printr-o abordare creativa a subiectelor, prin prezentarea unor date vitale pentru industria comunicarii, prin dosarele tematice bine documentate si asocierea cu cele mai respectabile nume in domeniu." a spus Cristian Manafu, director editorial la BMG al proiectelor Campaign, Biz si Stuff.

"Editia autohtona va urmari acelasi concept, iar faptul ca va integra si continut si know-how din revistele PRWeek si Marketing nu poate reprezenta decat un atu important pentru pozitionarea pe piata drept cea mai importanta publicatie dedicata marketingului si comunicarii din Romania, inca de la primul numar", a mai adaugat Cristian Manafu.

"Fiind deja un cititor constant al Campaign, astept cu nerabdare editia romaneasca. Sper ca revista Campaign sa aduca inteligenta si farmecul in presa de publicitate romaneasca, dar si informatia si opiniile profesionist prezentate specifice editiei engleze. Daca va fi asa, le voi citi pe amandoua." a declarat pentru Business Media Group Adrian Botan, Creative Director si Deputy Managing Director la McCann-Erickson.

Tiparita in 10.000 de exemplare si distribuita in toata tara, campaign va contine pe langa materialele preluate din editia internationala, stiri si informatie de specialitate locale, analize originale, interviuri si dezbateri cu oamenii care fac stirile prezentului, precum si formate inedite de articole pentru a pune in evidenta cele mai noi tendinte in domeniu prin intermediul celor mai avizati specialisti sau cercetari de piata. De asemenea, in fiecare numar cititorii vor intalni un dosar dedicat uneia dintre disciplinele marketingului si comunicarii.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.