Meli Melo-Paris a sarbatorit, alaturi de colaboratorii sai, 10 ani de existenta pe piata romaneasca.Intr-un spatiu inedit (cladirea Casa Alba), a fost organizat un eveniment de exceptie, o prezentare de moda extraordinara, cu un concept pe masura.
Art Directorul evenimentului, domnul Philippe Guilet de Saint Mart, a pus in scena un adevarat spectacol artistic. Inspirat din filmul « To catch a thief » (1957), conceptul creativ a presupus prezentarea celor 25 de creatii unicat, realizate din bijuterii fantezie Meli Melo-Paris, de catre cat women al caror scop a fost sa-si insuseasca si bijuteriile invitatilor, pentru a le adauga colectiei lor impresionante.

Parte dintr-o ampla campanie de promovare a celor 10 ani de reusite pe piata romaneasca, campanie intitulata sugestiv « 10 ani de sarbatoare, 10 ani de atitudine », evenimentul din 10 octombrie vine sa faca o declaratie a longevitatii, creativitatii si succesului celui mai puternic brand de bijuterii si accesorii fantezie din Romania: Meli Melo - Paris.

Printre participantii la eveniment s-au numarat personalitati precum: Excelenta Sa Ambasadorul Frantei la Bucuresti - domnul Henri Paul, Excelenta Sa Ambasadorul Statelor Unite la Bucuresti domnul - Nicholas Taubman, Ioana Tariceanu, Andreea Esca, Alexandre Eram, Catalin Botezatu, Dana Savuica, Dana Sota, Wilhelmina Arz, Alin Galatescu, Lena Criveanu, Adrian Oianu, Florentina Opris, Liliana Turoiu Udrea.

Anul 2008 a fost pentru Meli Melo - Paris incununat de succes si datorita deschiderii primului magazin pe plan international, in Bulgaria, la Sofia, dar si datorita lansarii magazinului online. Magazinul online este un proiect nou, aparut ca urmare a numeroaselor solicitari de achizitionare a produselor noastre de catre clientii din orasele unde nu s-au deschis inca magazine Meli Melo-Paris.

Cuprinzand un numar de peste 53 de magazine in regim propriu, reteaua Meli Melo - Paris se bucura de un real succes, reflectat in evolutia spectaculoasa a principalilor indicatori (numarul de angajati, de magazine si de orase acoperite, cifra de afaceri), cu precadere in ultimii 3 ani.

"Meli Melo - Paris este liderul pietei de bijuterii si accesorii fantezie din Romania. Ultimele tendinte ale modei frantuzesti, reflectate in designul, materialele si culorile produselor Meli Melo - Paris, politicile sustinute de promovare, reteaua vasta de magazine, serviciile competitive si orientarea catre satisfacerea nevoilor clientilor, au transformat Meli Melo - Paris intr-un brand inconfundabil, un prieten de incredere al oricarei femei pasionate de moda si frumusete. Extinderea pe plan international pe piata bijuteriilor si accesoriilor fantezie a inceput deja prin deschiderea primului magazin in Bulgaria - Sofia si va continua in curand in Republica Moldova si Serbia", declara Simona Rotaru, Directorul General al companiei Gamabell Exim SRL.

Compania Gamabell Exim SRL, detinatoarea brandului Meli Melo - Paris, s-a infiintat in anul 1997, cu actionariat francez si a directionat inca de la inceput toate eforturile catre satisfacerea si loializarea clientilor prin furnizarea unor bijuterii si accesorii fantezie. Bijuteriile respecta cele mai inalte exigente in materie de calitate si design. Compania, prin brandul sau Meli Melo - Paris, se angajeaza ferm sa se orienteze intotdeauna catre satisfacerea nevoilor clientilor sai, prin profesionalism si atitudine.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.