“Avem o cota de piata de 70-80%, care se datoreaza si numarului de 53 de magazine pe care le detinem in prezent”, a declarat, pentru Wall-Street, Dana Sofia, director de marketing in cadrul Gamabell Exim.
Reprezentantii Meli Melo-Paris apreciaza o crestere anuala de 10-15% pentru piata bijuteriilor si accesoriilor fantezie, animata de interesul publicului feminin pentru tendintele modei si imagine.
“Piata bijuteriilor si accesoriilor fantezie din Romania valoreaza circa 19 milioane euro, tinand cont ca femeia moderna, exigenta si sofisticata este informata si interesata sa investeasca in imaginea proprie”, a mai spus Dana Sofia.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro