"Un element foarte important in succesul blog-urilor este modul in care ai grija de comunitate", a mai adaugat Bobby Voicu. Celelalte doua lucruri care contribuie la promovarea unui blog sunt perseverenta si gradul de implicare a celor care au blog-uri in subiectele pe care le posteaza. Cu toate acestea, comunitatea este acea componenta care poate promova un blog mai bine decat orice alt instrument.
"Se stie deja ca recomandarea oricaror site-uri sau blog-uri prin 'word of mouth' este una dintre cele mai eficiente cai, iar acest lucru este posibil doar in masura in care exista o comunitate care te urmareste", a mai spus Voicu, citat de NewsIn.
Potrivit lui Bobby Voicu, comunitatea are rolul de a corecta, de a oferi credibilitate unui blog, rol de cenzura, dar si de arbitru. În acest sens, Voicu a sugerat posesorilor de blog sa initieze intalniri cu membrii comunitatii generate de bloguri, dar si intretinerea unor relatii stranse cu cititorii.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro