Metrorex a realizat un castig de 1,7 milioane lei din publicitate in prima jumatate a anului, sumele urmand a fi utilizate pentru instalatii necesare asigurarii sigurantei circulatiei calatorilor, a declarat directorul general al companiei Gabriel Mocanu.
"Din reclama publicitara in metrou s-a realizat un castig de 2.703.960 lei in anul 2007 si de aproximativ 1,7 milioane lei, in prima jumatate a anului 2008. Sumele provenite din reclama sunt utilizate pentru realizarea unor instalatii necesare asigurarii sigurantei circulatiei calatorilor", a declarat directorul general Metrorex, Gabriel Mocanu, potrivit NewsIn.

Pentru gestionarea spatiului de publicitate din interiorul trenurilor si a celui de pe peroane, Metrorex lucreaza in colaborare cu trei agentii de outdoor. "In cursul anului 2007, publicitatea in metrou s-a realizat prin trei asocieri in participatiune, incheiate de Metrorex cu: Euromedia Group, Betacons si Lemon Design", a declarat la inceputul anului directorul departamentului Tehnologia Informatiei si Comunicare, Mariana Petre. In prezent, de managementul spatiului publicitar se mai ocupa si firma Sindomet Servcom.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.