Se pare ca modelele obisnuite de telefoane mobile nu mai sunt atragatoare pentru toate segmentele de consumatori asa ca, anumite case de moda celebre precum Armani sau Prada s-au lansat in producerea de astfel de gadgeturi, vizand piata de nisa a celor extrem de bogati. Businessweek ne prezinta cele mai cunoscute asocieri dintre brand-urile de lux si producatorii din industria telefoanelor mobile.

  • Dolce & Gabbana si Motorola
Lansare: Iunie 2006

Inca din anul 2006, cei mai cunoscuti designeri s-au asociat cu mari companii producatoare de telefoane mobile pentru a crea noi modele. Acesta este si cazul modelului Dolce & Gabbana, produs de cei de la Motorola care, inafara de logo-ul D&G si cateva finisaje din aur si argint, nu se diferentiaza cu nimic de un model clasic Motorola RAZR.

  • Gianni Versace si Samsung
Lansare: August 2006

Intrarea brand-ului Versace in industria telefoanelor mobile s-a concretizat prin aparitia pe piata a modelului E500 Versus, a carui carcasa seamana cu o scoica. Disponibil in trei culori pastelate, modelul este destinat unui target compus din femei tinere. La fel ca si in cazul precedent, E500 Versus este un model clasic Samsung SGH-E500, dotat cu o camera digitala de 1.3 megapixeli si Bluetooth wireless.

Mai multe astfel de modele exclusiviste gasiti aici.


Despre autor:

YourMoney

Citeste articolul integral in YourMoney

Sursa: YourMoney


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.