Constructorul britanic Aston Martin a fost desemnat, pentru al treilea an consecutiv, cel mai atractiv brand in 2008, devansand marci precum iPhone si Apple, potrivit studiului Coolbrands.

Impulsionat de relansarea francizei James Bond si premiera celei de-a 22-a parti a seriei – "Quantum of Solace", Aston Martin a ramas cel mai atractiv si popular brand in perceptia celor 2.500 de votanti.

"Brandul Aston Martin este in permanenta asociat cu James Bond datorita succesului inregistrat in trecut de Agentul 007. Seria James Bond rezuma ce inseamna cu adevarat sa fii stilat, popular si placut", a declarat Stephen Cheliotis, realizator al studiului.

iPhone, un new entry in acest clasament, s-a clasat pe locul secund, in timp ce Apple s-a pozitionat pe locul al treilea.

Restul topului il gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.