Toti antreprenorii se confrunta cu o clasica dilema de marketing: Ei vor ca numele companiei sa spuna consumatorilor exact ceea ce vand, dar descriptivitatea numeste un nou loc Country Music Hall, Blues Center sau Music Palace poate crea confuzie cu alte nume de afaceri similare. In mod ironic, firme specializate in branding (The Brand Consultancy, Brand Design, Name Development) cad victime acestei greseli de abordare. Astfel de nume descriptive pot face dificila diferentierea de competitie.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro
-
Cum se reciclează: cablurile și încărcătoarele, „inima” sustenabilității mobile
Sursa: green.start-up.ro
-
Radu Ionescu, Kaiamo: ”Am vrut să pun România pe harta gastronomică a lumii”
Sursa: start-up.ro
-
Motivul pentru care Vlăduța Lupău renunță să mai posteze imagini cu fiul său...
Sursa: kudika.ro
-
ING a lansat o funcționalitate de gestionare a cheltuielilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Consiliul Concurenței a publicat decizia: O parte din companiile Parmafood...
Sursa: wall-street.ro