Denumirea buna a unei companii sugereaza mai mult decat descrie si are flexibilitatea de a supravietui schimbarilor neasteptate sau extinderii.
Produsele se pot duce si reveni, dar numele companiilor vor ramane mereu. Cand incepeti o noua companie, ganditi-va un timp pentru a alege un nume care sa distinga afacerea dumneavoastra de competitie. De altfel, chiar si cu cea mai buna idee sau inventie, clientii dumneavoastra pot avea un timp dificil pentru a va gasi pe dumneavoastra sau produsul dumneavoastra intr-o piata aglomerata.

Toti antreprenorii se confrunta cu o clasica dilema de marketing: Ei vor ca numele companiei sa spuna consumatorilor exact ceea ce vand, dar descriptivitatea numeste un nou loc Country Music Hall, Blues Center sau Music Palace poate crea confuzie cu alte nume de afaceri similare. In mod ironic, firme specializate in branding (The Brand Consultancy, Brand Design, Name Development) cad victime acestei greseli de abordare. Astfel de nume descriptive pot face dificila diferentierea de competitie.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.