Castigator al mult ravnitului D&AD Black Pencil in 2001, Mark Hunter (Executive Creative Director, Euro RSCG Londra) este presedintele Juriului AdPrint 2009. Acesta va face echipa cu Richard Dennison (Creative Director, Abbott Mead Vickers BBDO, Londra).
Mark a lucrat pentru o buna perioada de timp in cadrul agentiei BBH din Londra pentru branduri precum Lynx, Audi, Bertolli, Johnnie Walker si Levi’s. Cu binecunoscuta campanie „Twist” pentru Levi’s acesta a castigat un D&AD Black Pencil in 2001.

Au urmat apoi trei ani in cadul Wieden+Kennedy Amsterdam, unde, din postura de Creative Director a coordonat activitatea pentru contul Nike incluzand lansarea Nike Dance, relansarea brandului Nike Air si implementarea campania Joga Bonito, organizata cu prilejul World cup `06 - prima campanie globala interactiva a brandului Nike.

Mark l-a ales drept coechipier pe Richard Dennison, Creative Director AMV BBDO, Londra. Acesta si-a inceput cariera acum 20 de ani si, in tot acest timp a lucrat in Londra pentru agentii ca: BBH, Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R si Abbott Mead Vickers BBDO. Lista de clienti pentru care a lucrat include nume precum: Land Rover, Waitrose, Royal Mail, Castlemaine XXXX, M&S, Virgin Atlantic, The Times, Lotto si Lego.

Creatiile sale au primit distinctiile celor mai importante festivaluri de creatie: de la D&AD, Cannes si One Show, pana la Campaign Press and Poster, BTAA sau Creative Circle. Cea de-a zecea editie AdPrint va avea loc in perioada 12-15 februarie 2009 la Brasov. Inscrierile in competitie au inceput la 15 septembrie 2008 si se vor incheia pe 19 decembrie 2008. Pentru mai multe detalii despre competitie: www.adprint.ro .


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.