Campania de promovare a imaginii Romaniei in Italia, intitulata "Piazza de Romania", a costat 600.000 de euro, a declarat directorul general de Comunicare si Diplomatie Publica din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, Oana Marinescu.

"Implementarea proiectului a presupus costuri totale de circa 600.000 euro, 450.000 euro fiind alocati de Guvernul Romaniei si Ministerul Turismului, restul sumei fiind acoperita de sponsorizari private", a precizat reprezentantul MAE, potrivit NewsIn.

MAE, in colaborare cu Ministerul roman pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale (MIMMCTPL) deruleaza campania de diplomatie publica destinata promovarii imaginii Romaniei in Italia.

Campania de promovare "Piazza de Romania" consta in desfasurarea de actiuni cultural - artistice, precum si in promovarea destinatiilor turistice autohtone.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.