"Ne propunem ca, pana la finele contractului incheiat cu Intact-care are o durata de doi ani-sa obtinem pentru acest trust o crestere substantiala pe toate segmentele – televiziune, print, radio si online. De asemenea, ne concentram asupra cresterii principalului post de televiziune Antena 1, fara a neglija desigur si celelalte canale", a declarat Klaus Werner.
Planurile companiei de consultanta vizeaza trei nivele – realizarea unor sinergii in interiorul companiei, identificarea oportunitatilor de pe piata, respectiv lansarea de noi produse, si gasirea unor parteneri cu care Intact sa se poata asocia.
Klaus Werner a mai explicat ca un alt obiectiv al contractului vizeaza atingerea unei valori de piata de 1,5 miliarde de euro pentru trustul Intact.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Italienii vor să limiteze numărul de turiști în ariile sale naturale: ce...
Sursa: wall-street.ro