Conform unui studiu Nielsen publicat recent, utilizatorii americani de mobile folosesc mai mult optiunile implicand text decat voce.

Media de sms-uri trimise sau primite lunar este de 357 per american, comparata cu numai 204 apeluri efectuate sau primite, sustine studiul republicat de CNET. Fata de in urma cu doar doi ani, numarul de mesaje text a crescut cu 450%, ceea ce arata clar preferinta pentru mesajul intermediat de text. Cu atat mai mult cu cat servicii de tip Twitter cresc exponential in popularitate, de multe ori companiile care le mentin fiind incapabile sa tina serverele in functiunei din cauza numarului prea mare de cereri din intreaga retea.

Alte rapoarte publica arata cifre de-a dreptul imbucuratoare pentru marketerii care viseaza la inserarea de reclame in orice text transmis de-a lungul si de-a latul retelei: 75 de miliarde de sms-uri au fost traficate in SUA, in iulie 2008, fata de doar 28.8 miliarde in iunie 2007.

In acelasi timp, tarifele pentru texte cresc. Daca in Asia extrema costul unui sms nu depaseste, de cele mai multe ori, un cent, roamingul european impune preturi de pana la 10 ori mai mari. Pentru acelasi produs, textul scurt, preturile americane au crescut, in ultimii doi ani, de mai mult de doua ori, un mesaj costand 20 de centi.

Grosul populatiei care foloseste intensiv (si, uneori, obsesiv) optiuni de text, totodata cea care produce si ci mai multi bani, are varste cuprinse intre 13 si 17 ani, unii dintre ei cu o medie de 1.742 de mesaje pe luna. Cei mai mici, de 12 ani, trimit "doar" 428 de sms-uri lunar.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.