Noul "look" Animal Planet va fi lansat in octombrie in Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latina si regiunea Asia-Pacific.
Lester Mordue, director de creatie la Animal Planet International, a supervizat dezvoltarea si implementarea la nivel international a noii identitati, in parteneriat cu Animal Planet din Statele Unite.
Noul logo al televiziunii a fost creat de agentia londoneza Dunning Eley Jones, alaturi de companiile Duke (elemente on-air&off-air), Lipsync (campania de teasere on-air) si Milton Mordue (elemente de identificare ale canalului si bumpere).
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro